Personlighedstest

Forum til forskellige sjove indlæg som link til underholdende billeder eller videoer, tests eller andet sjov fundet på nettet.

Redaktør: Bestyrelsen

Personlighedstest

Indlægaf Mathias Kjeldsen » 26. feb 2010 03:54

Jeg fandt for nyligt et link til en side, hvor du kan teste, hvilken "alignment" din karakter ville være, hvis den var skabt i et D&D-univers.
http://easydamus.com/alignmenttest.html

Jeg fik personligt Neutral Evil, da jeg testede min mulige figur til Sidste Søndag (som sagt før er jeg ny, og jeg ser frem til den 28.)
Hvilke svar fik I?
Mathias Kjeldsen

Re: Personlighedstest

Indlægaf Casper Akto Kanstrup » 30. mar 2010 00:43

Har lige siddet og leget med den her som Faol og fik følgende...:

Lawful Neutral- A lawful neutral character acts as law, tradition, or a personal code directs him. Order and organization are paramount to him. He may believe in personal order and live by a code or standard, or he may believe in order for all and favor a strong, organized government. Lawful neutral is the best alignment you can be because it means you are reliable and honorable without being a zealot. However, lawful neutral can be a dangerous alignment because it seeks to eliminate all freedom, choice, and diversity in society.

Spændende, tror vist det er godt det her er Kejserriget og ikke DnD ;)
Casper Akto Kanstrup

Re: Personlighedstest

Indlægaf Mathias Kjeldsen » 6. apr 2010 14:49

Naturligvis, og derfor er testen også indlagt mere som en form for indblik i, hvad din figur ville være som DnD-figur, end en egentlig "støtte" til din figurs opførsel. Jeg synes det er sjovt at sidde og pusle med sådanne ting, men det kan være, at det bare er mig :P
Mathias Kjeldsen

Tilbage til Sjove indlæg