Warhammer fantasy - hvor meget spilles der?

Forum til diskussion omkring figurspil og brætspil.

Redaktør: Bestyrelsen

Warhammer fantasy - hvor meget spilles der?

Indlægaf Søren Hammer » 3. nov 2010 02:32

Heya, Jeg har i tidernes morgen spillet lidt warhammer fantasy med nogle venner - Og kunne egentlig måske godt tænke mig at prøve det igen (Har glemt stort set alt, og tror heller ikke vi spillede efter de rigtige regler)
Men jeg vil gerne vide hvor meget fantasy der spilles i troa? (Og hvor ofte) (Og om man skal være medlem for at komme og deltage og alt det jazz)

Og for de nysgerrige så spillede jeg med skaven dengang i de unge dage (5-6 år siden) og overvejer nu at starte på noget beastmen hvis jeg skulle i gang igen.

Jeg håber lidt på at kunne komme i gang med det, for også at kunne starte noget op i Valkyrien på et tidspunkt (Vi har pt kun live rollespils kampagnen, men vil gerne have bordrolelspil op osv.)

Warhammer 40k siger mig ikke så meget, men kunne være sjovt at vide hvor meget der spilels af det i forhold til fantasy?
Søren Hammer

Re: Warhammer fantasy - hvor meget spilles der?

Indlægaf Søren Hammer » 4. nov 2010 16:27

Det ser godt nok ikke ud til der er så mange der spiller Fantasy? xD (Ellers må man jo have fået et svar fra en af de utallige spillere) - Hvordan ser det ud med warhammer 40k? (Hvis fantasy er helt dødt så bliver det jo nok 40k istedet)
Søren Hammer

Indlægaf Thomas Aagaard » 4. nov 2010 17:44

Eller så er det blot fordi folk ikke er aktive på forum. ;)

prøv at kigge her:
http://www.powerfist.dk/forum/index.php ... &board=4.0
Thomas Aagaard
Brugeravatar
Thomas Aagaard

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Steffen Kanstrup » 4. nov 2010 18:15

Der er yderst begrænset Fantasy aktivitet, men 40K er meget aktivt med mellem 14-20 spillere på en given torsdag. Men ja, tabletop diskusionnen ligger primært inde på Powerfist
Steffen Kanstrup

Indlægaf Søren Hammer » 4. nov 2010 18:38

Havde godt nok været inde og kigge, men fik ikke skrevet derinde fordi siden valgte at gå ned eller et eller andet mens jeg var der xP Men det skulle være man skulle starte noget Dark Elder halløj op i 40k så, hvis jeg skal være sikker på at have nogen at spille med :P
Søren Hammer

Tilbage til Tabletop / Brætspil