BLOODBOWL returnering i TRoA ???

Forum til diskussion omkring figurspil og brætspil.

Redaktør: Bestyrelsen

BLOODBOWL returnering i TRoA ???

Indlægaf Lasse Christensen » 5. aug 2015 20:21

Hej Alle

Jeg er en passioneret bloodbowler med mere, som netop er flyttet tilbage til Nørresundby og ville egentlig gerne hvis muligt at få startet noget bloodbowl op i TRoA, så ville da lige lufte stemningen her.

Hvad ville folk være mest til ?

Liga ? (Altså hvor vores hold stiger i værdi jo flere star player points de får)

Turnering ? (Altså som der gøres til de internationale turneringer, hvor man har en fixed value og en fixed skillpakke så det er mere coachens evner der er oppe imod hinanden)

Og ikke mindst hvor mange er interesseret ? og hvilket af de 2 ovenstående er du interesseret i ?

Og en personlig interesse fra min side af, hvilke hold har folk ?

Jeg personligt har følgende hold: Human, Amazon/Elf, Wood Elf, Dark Elf, Khemri, Lizardmen, Chaos Dwarf

Jeg har erfaring med både at køre liga og har stået som tovholder på et par internationale turneringer så skal nok være tovholder for hvad vi nu når frem til.

På forhånd tak
Lasse Christensen
Bloodbowler, PnP spiller, Figurspiller & Brætspiller.
"Jeg græder ikke, jeg sveder bare ud igennem øjnene"

Bloodbowl Danmarksmester 2014
Lasse Christensen

Geografisk sted: Nørresundby

Re: BLOODBOWL returnering i TRoA ???

Indlægaf Nicolai Mouritzen » 7. aug 2015 08:08

Hej Lasse,
Jeg er da frisk på noget bloodbowl.

Jeg har figurer til Human, Orc, Dwarf og Woodelves, men alle i begrænser størrelse(12 mand) så ikke så meget valg, men man kan jo tilkøbe en ekstra figur eller to hvis det skulle være.
Jeg tænker at jeg ville vælge at spille Human eller Orc da jeg ikke har spillet dem i liga.

Jeg har tidligere kun spillet liga og det kan være en lidt skrøbelig model når nu man mister to dyre spillere i første kamp.
Jeg er frisk på både liga og turnering, og som du ved så er det mange år siden jeg sidst spillede og selv den gang var jeg ikke blandt de bedste af spillerne.
Men man kan jo kun blive bedre ved at spille. ;o)
mvh. Nicolai
Nicolai Mouritzen

Re: BLOODBOWL returnering i TRoA ???

Indlægaf Uffe V. Jensen » 7. aug 2015 11:09

@ Nimow
Du skal gerne ændre dit brugernavn så det følger forumreglerne, også selvom forum ikke bruges ret meget mere :)

Super initiativ, og havde jeg mere tid deltog jeg gerne, men udover en dags turneringer fra tid til anden bliver det nok sparsomt, desværre

Hold: Chaos Dwarves, Dwarves, Necromatic, Undead, Halfling, Skaven, Norse og kan vil også brygge et Chaos Pact sammen
Med venlig hilsen
Uffe V. Jensen
Uffe V. Jensen

Tilbage til Tabletop / Brætspil