Looking for Group bogstaveligtalt.

Forum til diskussion omkring figurspil og brætspil.

Redaktør: Bestyrelsen

Looking for Group bogstaveligtalt.

Indlægaf AnneHansen » 26. okt 2014 15:56

Hej!

Mit navn er Anne, jeg leder efter en gruppe der spiller D&D 3.5 og som har plads til en ekstra spiller?
Jeg har selv kørt GM/DM i en del år nu og har rigeligt med erfaring som spiller også.

Jeg leder i højeste grad efter en gruppe der er mere story-driven end dungeon crawl. Selvfølglig skal man også kunne hakke løs på diverse modstandere, men jeg værdsætter en overordnet sammenhæng og et velfungerende plot, med rum til overraskelser og nervepirrende plot twists.

Mvh Anne.
AnneHansen

Re: Looking for Group bogstaveligtalt.

Indlægaf Rasmus Søgaard Jacobsen » 26. okt 2014 18:02

Hej Anne

Du har nok bedre mulighed i det rigtige forum, Bordrollespil. Det finder du her: viewforum.php?f=6

Der er et par opslag fra denne måned. Jeg troede egentlig også at der var en facebook group for bordrollespil, men det lader ikke til at være tilfældet. Du kan finde TRoA's facebook gruppe her: https://www.facebook.com/groups/9706929069/ - Jeg kunne forestille mig at der måske er et mere aktivt publikum der.

Jeg har en plan om at lave (genstarte) en D&D 3.5 kampagne jeg kørte tidligere (men aldrig blev færdig), som lyder som noget i den retning du efterlyser. Det er dog stadig usikkert hvornår den bliver genstartet - jeg håber på de første par måneder i det nye år, men alt er desværre stadig usikkert. Det kan du jo holde øje med hvis du ikke finder andet der passer :)
- Rasmus
Rasmus Søgaard Jacobsen

Re: Looking for Group bogstaveligtalt.

Indlægaf AnneHansen » 29. okt 2014 16:22

Hej Rasmus.

Tusind tak for hjælpen :P Jeg kan godt være lidt en hat til det her med forummer og troede egentlig det var opslået under bordrollespil, men åbenbart ikke. ^_^''

Det lyder rigtig spændende, og jeg ville også være enormt frisk på det når du for det startet op! :)

Mvh Anne.
AnneHansen

Tilbage til Tabletop / Brætspil