Brætspillere M.m søges med fokus på HP. Lovecraft

Forum til diskussion omkring figurspil og brætspil.

Redaktør: Bestyrelsen

Brætspillere M.m søges med fokus på HP. Lovecraft

Indlægaf Sebastian Ricks » 24. feb 2013 15:35

Kære Troa Mennesker og andet godtfolk.

Billede

Min kære kæreste og jeg har for nyelight kastet os over en del af fantasy flights H.P lovecraft inspirerede brætspil. Vi elsker det.
Universet er mørkt og stinker af ældgammel ondskab! Det er fedt. Men vi har et problem! Vi mangler ligesindede investigators eller
keepers for den sags skyld, til at begive sig ud i Arkhams mystiske natteliv. Vi Spiller Arkham Horror og Mansion of madness P.t.
men vi udvider gerne vores horisont. Vi leder efter nogle dejligt engagerede individer som gerne må være nybegyndere, men erfaring
inden for Lovecraft eller bræt og rollespil generelt ville være fantastisk, så vi kan få os nogle fede spilsessioner.

Vores tanke er at vi spiller 1-2 gange om måneden alt efter hvad der er stemning for. Vi håber på at kunne oprette en Spil gruppe som
vi kan knytte bånd med og fortsætte med at spille brætspil eller rollespil med langt ud i fremtiden. Selvom vi er meget pro Lovecraft her
i det lille hjem, så kan vi dog sagtens overtales til at begive os ud i helt andre scenarier. Vi har blandt andet Decent 2. edition og twilight
Imperium liggende og vi udvider nok vores samling med et par millioner ekstra spil.

Billede

Læg en kommentar eller send jeres nummer eller mail til os, så tager vi den der fra.
Vi glæder os meget til at høre fra jer.

Med venlig hilsen Nanna og Sebastian.
Sebastian Ricks

Re: Brætspillere M.m søges med fokus på HP. Lovecraft

Indlægaf Thomas Aagaard » 24. feb 2013 16:12

Fra de vilkår du accepterede da du oprettede din bruger:
Tillige gælder det, at dit brugernavn skal være dit fulde navn herved forstået mindst et fornavn og et efternavn. Desuden skal et eventuelt profilbillede være et vellignende billede af dig selv. Brugere der ikke overholder disse regler kan blive slettet af administrationen.

Så du må meget gerne ændre dette inde under din profil. ;)
Thomas Aagaard
Brugeravatar
Thomas Aagaard

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Sebastian Ricks » 24. feb 2013 16:27

Tusind tak Thomas. Det var en smutter :)
Sebastian Ricks

Indlægaf Sebastian Ricks » 24. feb 2013 16:39

Det skal lige siges at vi bor i Aalborg. :)
Sebastian Ricks

Indlægaf Nicolai Kristiansen » 7. aug 2015 20:59

Hej Sebastian

Ved ikke om jeg leger necromancer og bringer noget dødt til live, men jeg er lige flyttet til Aalborg og leder efter nogle at spille med - så hvis i stadig er interesseret og mangler nogle at spille med, så er jeg tilgængelig!
Jeg har ikke spillet Arkham før, men har kendskab til universet og er en rimelig stor Lovecraft fan.

(Jeg er treogtyve btw.)
Nicolai Kristiansen

Indlægaf Lasse Christensen » 14. aug 2015 12:27

Hvem elsker ikke denne type spil.

I denne genre har jeg selv erfaring med Arkham Horror, Mansions of Madness, A Touch of Evil. Og er interesseret i at spille med hvis det passer ind med dagene. Er dog til de fleste brætspil skal det siges og har mange selv også.

Med venlig hilsen
Lasse
"Jeg græder ikke, jeg sveder bare ud igennem øjnene"

Bloodbowl Danmarksmester 2014
Lasse Christensen

Geografisk sted: Nørresundby

Tilbage til Tabletop / Brætspil