FOTOS fra BrknRib - Spørgsmål og andet

Forum for TRoA Airsoft, TRoAs afdeling for hardball.

Redaktører: Bestyrelsen, Udvalg: Tabletop, Udvalg: Airsoft, Udvalg: Pap

FOTOS fra BrknRib - Spørgsmål og andet

Indlægaf Simon Andersen » 19. sep 2011 20:25

Hej TRoAnere.

I denne tråd kan i komme med spørgsmål og andet, vedrørende mine fotos fra TRoA Airsoft

Ris, ros og forslag er mere end velkommen.

Jeg vil forsøge at lave en slags [FAQ] til mine fotos, så man ikke behøver pløje hele tråden igennem. Denne opdateres.

-

Rettigheder og brug af fotos: Selvom jeg har de fulde rettigheder, giver jeg TRoA´s medlemmer lov til at bruge mine fotos privat, på facebook, hjemmeside eller f.eks. kampgruppeside. Vil du gerne bruge et eller flere foto kommercielt, eller til større ting (flyers, plakater eller lign) så skriv mig en besked og vi snakker det igennem.

Redigering af fotos: Talebobler, picbadges, rammer, udsnit af foto og små mystiske/sjove redigeringer er i orden. Større seriøse redigeringer og sammenklipniger er ikke. Et eksempel på en større redigering kan være at du gerne vil bruge et foto, hvor du skal klippes ud og sættes midt i en gold ørken, med et fedt slot og en ildspyende drage i baggrunden, som du så flygter fra. Dette tillades ikke.

-

Du er også velkommen til at spørge om alt fotografisk - og giver også gerne et godt råd om Photoshop redigering eller kamerateknik og grej, hvis jeg kan.

Fotos til collection fra bla. Sidste Søndag, KRATER og Airsoft findes i linket under signaturen.
Brugeravatar
Simon Andersen

Tilbage til TRoA Airsoft