Søger et APS-2 Hop-up gummi

Forum for TRoA Airsoft, TRoAs afdeling for hardball.

Redaktører: Bestyrelsen, Udvalg: Tabletop, Udvalg: Airsoft, Udvalg: Pap

Søger et APS-2 Hop-up gummi

Indlægaf Rasmus Thomson » 8. jun 2011 16:30

Hej :)
Jeg blev fortalt, af en gut fra et Airsoftforum, at Dragonslair kunne få APS-2 Hop-up gummi hjem, og at det var Aalborg afdelingen han fik det fra, så jeg ville da prøve :)
Ringede til Aalborg afdelingen, blev henvist her, da jeg ikke har mulighed for at komme til Aalborg.

Kan det bestilles ?
Kan det sendes med posten ?
Kan det sendes til en anden dragonslair butik til afhentning(Hvis det ikke kan sendes med posten) ?
Og selvfølgelig hvad er pris og porto ?

Jeg ville gerne bestille 2 styks, hvis muligt.

MvH
Rasmus Thomson
Rasmus Thomson

Re: Søger et APS-2 Hop-up gummi

Indlægaf Daniel Kansberg » 9. jun 2011 00:18

Hej Rasmus.

Det er min chef du har snakket med i Dragons Lair.
Som han har fortalt dig er det ikke noget der hænger på træerne, og pt kan det ikke fåes herhjemme.

Prøv eventuelt nogen af de andre danske forhandlere som fx www.hardballshoppen.dk og www.rodes.dk

Såfremt de kan få det kan det sagtens bestilles til afsendelse med Post Danmark.
Daniel Kansberg

Indlægaf Rasmus Thomson » 9. jun 2011 04:53

Daniel Kansberg skrev:Hej Rasmus.

Det er min chef du har snakket med i Dragons Lair.
Som han har fortalt dig er det ikke noget der hænger på træerne, og pt kan det ikke fåes herhjemme.

Prøv eventuelt nogen af de andre danske forhandlere som fx http://www.hardballshoppen.dk og http://www.rodes.dk

Såfremt de kan få det kan det sagtens bestilles til afsendelse med Post Danmark.

Jeg har søgt rundt (splatter.dk, rodes, gunzone, wartoys, e-tech og et par andre) for at opspore et, men uden held, derfor oprettede jeg en tråd om det og blev jeg henvist til dragonslair :) Så jeg har skam ledt, endda også på udlandske sidet, igen uden held.
Grunden til at jeg søger det, er at jeg modtog en MB01 fra Well, som skulle skyde ca de 135-140 ud af kassen.
Men den skulle tørrres af for alt det smørrelse der var blevet smidt i den.
Der var så meget, at hvis man tørskød, så kom der olie ud af løbet :O
Jeg åbnede cylinder, rensede og omsmurte recieveren, tørrede triggersættet helt af, gav den 2 dråber syrefri symaskineolie og skulle samle igen, men så ville jeg lige åbne hop-up kammeret og der var gummiet allerede ødelagt, fordi det nærmest lå marineret i olie, så det var blevet svagt :(

Så hvis i kunne hjælpe med at finde 2 styks, ville jeg blive over lykkelig .. Har sket ikke rigtigt skudt med den endnu og det var min fødselsdagsgave fra kæresten.
Rasmus Thomson

Indlægaf Daniel Kansberg » 9. jun 2011 09:29

Dit bedste bud er at skifte hop-up'en, til en med et mere almindeligt gummi..

Vi kan ikke skaffe det i Dragons Lair.
Daniel Kansberg

Indlægaf Peter Andersen » 10. jun 2011 11:02

Prøv at hør på airsoftzone.dk/forum, hvis det er helt galt, så bliver der lavet forskellige bestillinger fra Kina, så er det muligt du kan få et med der fra.
Brugeravatar
Peter Andersen

Indlægaf Rasmus Thomson » 12. jun 2011 18:35

Peter Andersen skrev:Prøv at hør på airsoftzone.dk/forum, hvis det er helt galt, så bliver der lavet forskellige bestillinger fra Kina, så er det muligt du kan få et med der fra.

Det var der jeg lavede min eftersøgning først :) problemet er, at der ikke er APS-2 hop-up gummi som kan købes seperat, nogen steder :( jeg har ledt og søgt overalt, skulle jeg mene ...
Rasmus Thomson

Tilbage til TRoA Airsoft