Endnu en Hong Kong bestilling :)

Forum for TRoA Airsoft, TRoAs afdeling for hardball.

Redaktører: Bestyrelsen, Udvalg: Tabletop, Udvalg: Airsoft, Udvalg: Pap

Endnu en Hong Kong bestilling :)

Indlægaf Henrik Thomsen » 30. maj 2011 07:05

Fællesbestilling fra WGC Shop (www.wgcshop.com)Hey hey, så er det igen tid til en lille bestilling af varer fra det store udland. Denne gang bestilles der fra WGC Shop. Som måske bekendt er mange ting billigere i udlandet, og nogle ting kan ganske enkelt ikke skaffes herhjemme i Danmark. Derfor sættes der nu en fællesbestilling i gang, så vi kan deles lidt om fragt og andre trælse gebyrer.
Hvis der er noget fra WGC Shop, du gerne vil bestille, kan du gøre det gennem denne bestilling.

Deadline:Jeg skal have en mail til henrikdyhrmanthomsen@gmail.com senest 31.05.11 klokken 22. I din mail skal du anføre, hvad du vil have med beskrivelse, varenummer og antal af det pågældende produkt. Eventuelt gerne links til produkterne.
Dollarkurs:For at finde ud af, hvor mange danske kroner, du skal af med, skal du gange den samlede pris for de ting, du gerne vil have med 8,4. Denne pris repræsenterer, at der kommer told, moms, fragt, PayPal-gebyr og andet ”sjov” på, før man har tingene i hænderne i Danmark.
Betaling:Betaling skal ske forud til undertegnede, så snart der er kommet en bekræftelse på bestillingen fra WGC Shop. Det skal enten ske via en bankoverførsel til reg: 0899 konto: 0002001101eller kontant efter aftale med mig.
Afhentning:Tingene kan afhentes hos mig, de kan medbringes til fx en TRoA workshop eller spilledag eller alternativt kan de sendes på modtagers regning.

Lad høre, om der er noget, du gerne vil have med :D

Med venlig hilsen,
Henrik ’Krumme’ Thomsen
Henrik Thomsen

Tilbage til TRoA Airsoft