Workshop d. 11. maj

Forum for TRoA Airsoft, TRoAs afdeling for hardball.

Redaktører: Bestyrelsen, Udvalg: Tabletop, Udvalg: Airsoft, Udvalg: Pap

Workshop d. 11. maj

Indlægaf Daniel Kansberg » 25. apr 2011 17:41

Yeah, vi holder en workshopdag igen d. 11. maj.

Til denne dag vil der blive indkøbt reservedele, som nævnt tidligere. Disse kan købes af TRoA, hvor der vil være gode priser for medlemmerne!
Peter G skal blandt andet ud og have sig et nyt stempelhoved, baseret på den diagnotisering jeg lavede sidste gang. Det kan han nu købe i TRoA, for en god pris, frem for at bestille på nettet, betale for fragt, osv..

Ydermere vil der blive rodet lidt i pistoler. Min skal lige fatte noget igen, mens jeg ved at andre også tager med.

Til denne workshop har vi også fået vores nye chronograf! Det betyder vi kan måle ROF. Så det vil da være en fordel for jer at medbringe guns, så vi kan få dem målt, som vejledning :).

Mon ikke denne dag ikke også vil byde på lidt afsløringer vedr. spilledagen d. 15.

BEMÆRK! - I TRoA er det sådan, at lokalerne samt TRoAs faciliteter er forbeholdt medlemmerne. Det betyder at man kan komme tre gange til workshops, hvorefter man så skal melde sig ind. - Det er jo sådan at TRoA udbyder faciliteter som medlemmerne kan få adgang til, altid. Ydermere har TRoA jo en række gode aktiviteter, udover bare Airsoft. Brætspilscafé, fester, Warhammer, filmaften, LAN-Party, osv..
- Og er man medlem er det jo pludselig gratis at spille med.
Daniel Kansberg

Re: Workshop d. 11. maj

Indlægaf Nicolaj Yde Vittrup Jensen » 28. apr 2011 12:48

Ville være fantastisk hvis folk gad skrive hvad i gerne ville have vi lavede til workshops, da vi jo afholder dem for jeres skyld :D
Så store som små forespørgsler er meget velkomne, så vi kan lave det i gerne vil og snakke om noget af det i gerne vil have styr på, ellers planlægger vi jo måske at lave noget som i har styr på, selvom der måske var noget andet i hellere ville have på plads :D
Så bare sig til hvad det gerne er i vil have som "tema" så vil vi sørge for det er det vi får lagt vægt på.
Ansat ved Svitzer.
Medlem af TroA Airsoft udvalget.
Nicolaj Yde Vittrup Jensen

Geografisk sted: Aalborg Ø

Indlægaf Dan Poulsen » 28. apr 2011 23:10

Hej TRoA.

Vi er nogle drenge som regner med at dukke op til jeres workshop, med det formål at lære jer bedre at kende (alle jer der er Airsoft "freaks" :P) og samtidig teste vores våben, kigge på og misunde jeres, snakke lidt om udstyr m.m. Samt snakke om spillet I kommer til at køre her d. 15. Maj, som vi også regner med at deltage i (vi glæder os allerede)..

Vi har spillet i vores "unge" dage, men det har kun været på nybegynder stadiet, da vi spillede med udelukkende manuelle våben, men har siden da anskaffet os el/gas våben og søger efter spille-steder og klubber. Vi har også kontaktet AHF, men da de ingen bane har er TRoA jo langt foran :P...

Jeg ved godt at det måske er en mærkelig tråd at smide dette ind i, men tænkte at gøre det, fordi at I kommer til at møde nogle af os første gang her på workshoppen, så vi er rigtig spændte :)

Gode hilsner fra os.
Airsoft:
Ham med P90'eren
-------------------
Krater:
Den altid stille og mistænksomme "13".
Dan Poulsen

Indlægaf Daniel Kansberg » 29. apr 2011 08:10

Hey Dan

Det er ganske fantastisk, at du skriver og vi glæder os bestemt til at se jer!
Workshops er netop med formål, at snakke sammen, teste våben, osv. - Så vi kan se på det derovre. Vi har måleudstyr, m.v. i klubben.

Men lad det da være en opfordring til andre om at tage våben med.
Daniel Kansberg

Indlægaf Martin Fristrup » 29. apr 2011 18:47

Vi har også indtrykket fra vores workshops, at det er en god måde for folk, at lære hinanden at kende udenfor banen. Desuden giver det nye folk muligheden for at snuse lidt til TRoAs lokaler og tilbud.
Martin Fristrup

Indlægaf Martin Fristrup » 29. apr 2011 18:49

Og lad mig da lige opfordre folk til at tjekke donationstråden ud, nu hvor manuelle våben nævnes
Martin Fristrup

Indlægaf SørenK Andersen » 3. maj 2011 22:50

Jeg dukker op, ville gerne lige have noget hjælp til at få renset og smurt mine våben, tror de har brug for det.
SørenK Andersen

Tilbage til TRoA Airsoft