Nybegynder - Våben?

Forum for TRoA Airsoft, TRoAs afdeling for hardball.

Redaktører: Bestyrelsen, Udvalg: Tabletop, Udvalg: Airsoft, Udvalg: Pap

Nybegynder - Våben?

Indlægaf ThomasGodtberg » 27. sep 2012 14:47

Hej Drenge.

Jeg skriver vedrørende hvilket våben, der ville være godt at starte med. Jeg har nu haft glæden, af at spille med jer 3 gange og finder det ret underholende. Jeg har kigget lidt på en Magpul M4 Carbine, da jeg har hørt, at kvaliteten er i top på sådan et våben. Prisen er desværre oppe i den høje ende, så derfor ville jeg lige høre, om der er nogen der har erfaring med dette våben, og om det er pengene værd. Eller om der er et bedre valg af våben.
Som sagt, så er jeg lidt ny til sporten, men regner stærkt med at jeg vil være en fast spiller, og vil derfor helst ikke have noget "billigt skrammel" der let går i stykker.
Tak.
Mvh. Thomas
ThomasGodtberg

Re: Nybegynder - Våben?

Indlægaf Daniel Kansberg » 5. okt 2012 14:54

Generelt er det faktisk en rigtig god idé at købe brugt.
Grunden dertil er at prisen er lav i forhold til en ny, og du får ofte ligeså meget skyder for pengene. Bevares, der er slid, men tit er der også opgradering, og så planes det ud.

Mit klare råd til dig, vil være at finde dig en M4 brugt. Den er nem at rode i, nem at opgradere, nemt at gøre til din egen. Du skal selvfølgelig stadig tænke dig om, inden du køber, men generelt - Det kan SAGTENS betale sig at købe brugt!

Gode mærker at gå efter er G&P, G&G, King Arms og Classic Army.. Classic Army og G&G laver dog noget de kalder henholdsvis Sportsline og Plastica.. Hold dig fra dem.. Altid gå efter Proline og highend serierne, uanset mærke :)
Daniel Kansberg

Tilbage til TRoA Airsoft