Neopren maske

Forum for TRoA Airsoft, TRoAs afdeling for hardball.

Redaktører: Bestyrelsen, Udvalg: Tabletop, Udvalg: Airsoft, Udvalg: Pap

Neopren maske

Indlægaf Kasper Koldsø » 9. apr 2012 22:47

Hej Troa !

Ville lige høre hvorvidt en neropren fullfacemaske er tilladt, i henhold til regelsættet ? Den beskytter ansigtet på fornem vis, men man kan dog godt mærke kuglerne, når de rammer.
Kunne godt tænke mig et sæt, da jeg ikke er særlig stor fan af plastik fullfacemaskerne. For jeg kan ikke gøre brug af mine reddots og scopes. I hvertfald ikke helt optimalt.

Link http://handelshusetaulum.dk/hardball-be ... -3655.html

Hilsen Kasper - håber i har haft en god påske.

Rettelse !
Nå læste så lige et andet sted, at de ikke er tilladt, hvor der er påbud af fullfacemasker. Det gælder også her :) Nogen der har et forslag på en maske, der sidder lidt tættere, så man faktisk kan bruge optikkerne på riflen ?
Kasper Koldsø

Re: Neopren maske

Indlægaf Daniel Kansberg » 10. apr 2012 08:41

Dye i4 sidder vanvittigt tæt. Flere i TRoA har dem, så du kan prøve dem næste gang :)
Daniel Kansberg

Indlægaf Kasper Koldsø » 10. apr 2012 09:16

Vil jeg prøve :)
Kasper Koldsø

Indlægaf Nicolaj Yde Vittrup Jensen » 10. apr 2012 15:47

Nu ved jeg ikke hvilke sigter du har dig, men selv en flex8 skulle kunne tage det meste.
Men som sagt hvilke sigter har du? Kan være der er nogen der har prøvet noget lignende :)
Ansat ved Svitzer.
Medlem af TroA Airsoft udvalget.
Nicolaj Yde Vittrup Jensen

Geografisk sted: Aalborg Ø

Indlægaf Kasper Koldsø » 10. apr 2012 22:48

Jeg har en Eotech 551 reddot og et Acog kikkertsigte, men kan ikke engang bruge de almindelige sigter på min KWA S system.. Må prøve nogle forskellige masker. Har i forresten kendskab til Save Phace maskerne ??
Kasper Koldsø

Indlægaf Nicolaj Yde Vittrup Jensen » 11. apr 2012 10:20

Jeg er selv indehaver af Eotech, og har før i tiden haft mig et ACOG, med min gamle maske kunne jeg sagtens kigge igennem ACOG, og den maske vil jeg ikke engang sige er så tætsiddende som en flex8. Lige pt har jeg en Empire E-vent maske, og den kan jeg ihvertfald bruge sammen med Eotech, ellers er der som nævnt tidligere også I4'eren, som nok er den mest tætsiddende på markedet lige pt
Ansat ved Svitzer.
Medlem af TroA Airsoft udvalget.
Nicolaj Yde Vittrup Jensen

Geografisk sted: Aalborg Ø

Tilbage til TRoA Airsoft