Sidste Søndag Wiki

Forum for liverollespilskampagnen Sidste Søndag.

Redaktør: Udvalg: Sidste Søndag

Sidste Søndag Wiki

Indlægaf Steffen Kanstrup » 2. nov 2011 10:23

Som mange nok hørte til sidste Sidste Søndag har vi arbejdet på et lille projekt, nemlig en wiki om Sidste Søndag. Vi har lavet de praktiske dele af den og skrevet den basale viden der er om kampgangen. Men en kampgange der snart har 10 år på bagen har også set mange ting ske og det er ikke muligt for os at få alt med. Det er så her hvor I, vores kære spillere, kommer ind i billedet. For sådan en wiki her er en mulighed for enhver der har tid og lyst til at komme med deres bidrag og deres version af hvordan tingene skete. Eller hvis man har lyst til at skrive om sin karakter er dette også muligt. Vi skal nok være behjælpelig med at tingene ender de rigtige steder :)
For at hjælpe de af jer der ønsker at skrive på wikien har vi lavet nogle skabeloner, så det er nemt at gå til og man ikke behøver at tænke for meget på det tekniske.

Der er fortsat en del sider der ikke er noget på, men de vil stille og roligt blive fyldt ud af både os arrangører, tidligere arrangører og selvfølgelig af jer, vores spillere.

Vi håber at vil hygge jer med den i fremtiden og især her i de mørke måneder, hvor vi holder vores lille vinterpause, er der jo oplagte muligheder for at skrive en masse på siden :)

Så uden så meget mere: Velkommen til Sidste Søndags Wikipedia side....

http://www.sidstesoendag.dk
Steffen Kanstrup

Re: Sidste Søndag Wiki

Indlægaf Michael G. Nielsen » 2. nov 2011 13:51

Jeg har skrevet noget til år 2502 og forsøgt mig med at bruge "begivenheds-skabelonen". :)

Ganske interessant, jeg skal da klart hjem og læse min ulric præst dagbog igennem, hvis jeg kan finde den på computeren.
Michael G. Nielsen

Geografisk sted: København

Tilbage til Sidste Søndag