Gøglere og andet godtfolk søges! =D

Forum for liverollespilskampagnen Sidste Søndag.

Redaktør: Udvalg: Sidste Søndag

Gøglere og andet godtfolk søges! =D

Indlægaf Charlotte Thorsted » 29. aug 2010 18:38

Har du lyst til at udleve din indre gøgler? føler du dig i dit rette element, når du optræder for folks småmønter? eller er du bare god til at spå om fremtiden?

Vi er (indtil nu) en meget lille gruppe, der regner med at besøge Nebelheim som en flok gode gøglere! Vi er Jeppe Skaftved (den flinke vinhandler), Emil Thorngren Ibsen (E.T.) og mig, Charlotte Thorsted (Splint).

Hvornår? spilgangen i september (d. 26/9-10). Jeg vil dog gerne have at vi kan mødes forinden. =)

Har du lyst til at være med som gøgler denne ene spilgang? Jeg kan kontaktes på tlf: 21488261, du kan selvfølgelig også skrive en PM på dette forum - og sidst men ikke mindst, tøffer jeg rundt i TRoA hver tirsdag. =D

Jeg håber at høre fra gode gøgler-aspiranter.
//Charlotte "Splint" Thorsted

I'm kind of a sore loser - and also a rather unpleasant winner.
Charlotte Thorsted

Re: Gøglere og andet godtfolk søges! =D

Indlægaf Martin W. Andersen » 29. aug 2010 19:26

Skriv mig på!
Sidste søndags arrangør.
Martin W. Andersen

Geografisk sted: Gug, Aalborg

Re: Gøglere og andet godtfolk søges! =D

Indlægaf Søren Hammer » 29. aug 2010 22:29

Jeg står lige nu uden rolle (og har ikke været til SS de sidste 2 spilgange , siden jeg stoppede på min norscaner) Så jeg er interesseret, men vil selvfølgelig gerne vide hvad i forventer der skal ske osv.

plus: Jeg er forresten en mere eller mindre garvet guitarist hvis det kunne bruges til noget (Underviser i en musikskole)

Minus: Jeg bor i Hobro, så det kan måske godt blive et problem at hive mit korpus til Aalborg, men det kan man altid se på på et andet tidspunkt

Send mig gerne en mail på, hvis i vil hive mig med ind i det: Hammer@martillo.dk

Jeg vil forresten gerne vide om det er en 100% engangs ting, eller noget i overvejer at gøre flere gange, hvis det er en succes
Søren Hammer

Tilbage til Sidste Søndag