Kulturnat 2010

Forum for liverollespilskampagnen Sidste Søndag.

Redaktør: Udvalg: Sidste Søndag

Kulturnat 2010

Indlægaf Bo Karlsen » 10. aug 2010 12:59

TRoA har i år lavet et samarbejde med Karolinelund ang. kulturnatten fredag den 3. september.

Vi skal spille liverollespil inde i karolinelund fra kl 19.00 til 24.00. Og det er meningen at publikum skal kunne komme og være med, så vi skal lave små quests for publikum. Vi vil derfor gerne have hjælp fra alle jer til at aholde dette arangement, for jo flere vi er jo større og sjovere bliver det.

Vi afholder informationsaften tirsdag den 17. august, kl. 19.00 i Battlelokalet. TRoAs lokaler ehar adressen, Torvegade 3A, Nørresundby.

Her kan du høre mere om projektet og bare fordi du møder op her er det ikke ensbetydende med at du skal deltage i projektet, hvis nu ikke lige det er dig. Plus kan du ikke komme den dag, men stadig gerne vil være med, så kan du sagtens det. Så skal du blot skrive en mail til yvonne@troa.dk.

Der er dog et krav om at du er over 14 år og at du har en lille smule kostume. Er du nu under 14 år og tænker øv, det ville jeg gerne ha' været med til så fortvivl ikke. Du kan stadig komme med som publikum, så skal du blot møde op i Karolinelund på selve kulturnatten og være med.

Håber at se så mange som muligt.

På vegne af TRoA

Bo, Kåre og Yvonne
Bo Karlsen
Bestyrelsesmedlem

Re: Kulturnat 2010

Indlægaf Thomas Aagaard » 10. aug 2010 16:38

Kan jeg få dig til lige at bekræfte at det er 3.september og ikke først i oktober?

Kulturtnatten plejer at være fredag i uge 41. dvs før efterårsferien.
(i år 15.oktober)

------------

Edit.
Jeg droppede at være doven og kiggede selv efter.
Kulturnat 2010 i ”nye klæder”

Årets Kulturnat er efter 15 år med afvikling fredag i uge 41 flyttet til

fredag den 3. september 2010

i forbindelse med Festugen Aalborg i Rødt

Tema "På bølgelængde"
Thomas Aagaard
Brugeravatar
Thomas Aagaard

Geografisk sted: Århus

Re: Kulturnat 2010

Indlægaf Bo Karlsen » 10. aug 2010 17:15

Ja det er rigtig det er den dato jeg har skrevet