Hvad fik vi smurt i hovedet?

Forum for liverollespilskampagnen Sidste Søndag.

Redaktør: Udvalg: Sidste Søndag

Hvad fik vi smurt i hovedet?

Indlægaf Søren Hammer » 29. mar 2010 08:50

Først vil jeg lige starte med at sige, at det ville være godt hvis man kunne få lov at skrive un "Sidste Spilgang" siden det er der den her tråd egentlig hører hjemme, men er så bare blevet nødt til at smide den her.

Jeg er lidt nysgerrig omkring det vi fik smurt i ansigtet som mærkning til sidste spilgang (igår) for det var et helvede at få af. Startede med ganske normalt vand (Som har været nok til at fjerne mærkningen de andre gange) men det fungerede ikke særlig godt, så min søster kom mig til undsætning med noget makeup fjerner, som virkede noget bedre, men er stadig noget grålig i ansigtet xP Var det skosværte vi fik smurt i ansigtet? xD

Jeg håber lidt det bare er mig som havde problemer med at få det af. Men hvis ikke så synes jeg i stedet i skulle bruge ganske normal slørings creme fra militæret, da det bare skal smøres ind i sæbe, og så kan det skyldes af med vand. No big deal. (Det bliver heller ikke ved med at smidte af efter det er tørt, som det vi fik i hovedet igår blev ved med) Men jeg går ud fra det var ganske normal makeup af en art, og det bare er mig der er en klovn til at fjerne det - Er bare lidt nysgerrig :D
Søren Hammer

Re: Hvad fik vi smurt i hovedet?

Indlægaf Kåre M. Kjær » 29. mar 2010 09:24

Det bør postes her - "Sidste Spillegang" er ment til rapporter / beretninger fra arrangørerne og er således ikke til at skrive i som spiller. Jeg har flyttet din post.
Webmaster
Næstformand
I den Mørke Skov... en blog omkring liverollespil og sådan noget
Kåre M. Kjær
Administrator

Geografisk sted: Aalborg, Danmark

Indlægaf Steffen Kanstrup » 29. mar 2010 09:30

Så vidt jeg ved så er det sort ansigtsmaling ala den hvide som udøde har og grønne som orker bruger. Så det var besynderligt at du havde så meget besvær med det, da jeg så andre hvor det nærmest var forsvundet ved slutningen af spilgangen.
Steffen Kanstrup

Indlægaf Bo Karlsen » 29. mar 2010 11:10

Jeg havde heller ikke de store problemer jeg gik blot i bad og så var det væk da jeg kom ud...
Bo Karlsen
Bestyrelsesmedlem

Indlægaf Søren Hammer » 29. mar 2010 12:26

Mystisk - Men det er da godt det kun var mig der havde problemer med at få det af :D
Søren Hammer

Indlægaf Marcus Bach » 29. mar 2010 22:57

Vand + sæbe, er altid en god løsning ;)
Med venlig hilsen
Marcus Bach

TRoA - The Realm of Adventurers
NPC Sidste Søndag

A'kastin - Fantasiens Hersker
Arrangør - Sommerscenariet
www.akastin.dk
Brugeravatar
Marcus Bach

Geografisk sted: Aalborg

Indlægaf Jonas Byrresen » 30. mar 2010 11:50

Nu har jeg været smurt ind i den slags maling en hel del gange efterhånden, og jeg har aldrig haft brug for mere end varm vand og almindelig sæbe. Og så selvfølgelig lidt knofedt.
Jonas Byrresen

Indlægaf Søren Hammer » 30. mar 2010 20:26

Det må jo så bare have været mit krater af et ansigt der har været lidt besværlig ;)
Søren Hammer

Indlægaf Mogens Larsen » 28. apr 2010 08:15

Jeg havde heller ingen problemer. Det er bare dig, der er sær, Søren. Igen ;)
Mogens Larsen

Tilbage til Sidste Søndag