info om rabat ordning

Forum for liverollespilskampagnen Sidste Søndag.

Redaktør: Udvalg: Sidste Søndag

info om rabat ordning

Indlægaf Søren Hammer » 27. feb 2010 15:11

Er det muligt at der på hjemmesiden under praktisk bliver informeret omkring den rabat man kan få hvis man kommer langvejs fra (Ved fremvisning af rute fra krak.sk osv.) Da jeg har spillet til SS i snart et år, og først fandt ud af det sidste spilgange ved et tilfælde.

Der er ingen grund til at have en sådan ordning hvis ikke der informeres om den :) (Jeg fandt ud af det fra en spiller som ikke havde spillet til SS i over et år, og så startede igen sidste måned)
Søren Hammer

Re: info om rabat ordning

Indlægaf Thomas Aagaard » 27. feb 2010 15:20

Hvis du nu bare melder dig ind i TRoa så skal du slet ikke tænke på det. ;)

Så kan du også deltage i vores videomaraton, LAN, fester, workshops, aktivtirsdag osv...
Thomas Aagaard
Brugeravatar
Thomas Aagaard

Geografisk sted: Århus

Re: info om rabat ordning

Indlægaf Søren Hammer » 27. feb 2010 16:34

Det ville være rigtig ulogisk at melde mig ind i TRoA.

Jeg er over 18, hvilket gør at jeg intet spare hvis jeg kun deltager i SS (Hvilket er det eneste jeg deltager i)

Og jeg har hverken tid eller råd til at deltage i TRoAs andre arrangementer da det vil koste mig 140 kr at komme frem og tilbage. Så den 50'er man spare på diverse andre arrangementer ved at være medlem er ikke det værd i forhold til de 140 kr jeg sparer ved at blive væk. (Det koster 140 kr tur/retur med tog fra Hobro)

Desuden så kan den rabat jeg kan få til SS, fordi jeg kommer langvejsfra, ikke trækkes fra det som et medlemsskab koster mig - Igen bliver det endnu dyrere.
Søren Hammer

Tilbage til Sidste Søndag