resume af januar spilgang tak

Forum for liverollespilskampagnen Sidste Søndag.

Redaktør: Udvalg: Sidste Søndag

resume af januar spilgang tak

Indlægaf tobias faber » 29. jan 2013 23:09

hej jeg ville høre om nogle kunne give mig et resume af januar spilgang da hverken jeg eller nogle af mine venner kunne komme med og har hørt det var et rimelig spænende spil cenarie.
tobias faber

Re: resume af januar spilgang tak

Indlægaf Mads Hvarregaard Kærsig » 31. jan 2013 10:26

Under Sidste Søndag-gruppen på facebook har der været en længere diskussion igang omkring netop den måske vigtigste hændelse. I grove, korte træk lød den på, at Kommandanten dømte Ulrikpræst Harald Vinterstorm til brænding, fordi Harald havde taget et afskåret minotaurhoved med ind i byen, for derefter, ifølge hvad jeg fik fortalt, at have slynget rundt med det under en prædiken til sine folk.
Selvom Haralds folk ikke var indbefattet i dommen, valgte de at blive brændt sammen med deres leder.
Nebelheim: Magister Herpin Hvess, Troldmand af Lysets Kollegium
Krater: Sheriff Gyldendal
Mads Hvarregaard Kærsig

Indlægaf tobias faber » 31. jan 2013 12:05

tak
tobias faber

Indlægaf Thomas Aagaard » 1. feb 2013 16:32

Hvornår taget folk sig sammen og afsætter den magtsyge galning af en Kommandant?

Men det er jo ganske warhammer at han får lov til det... :D
Thomas Aagaard
Brugeravatar
Thomas Aagaard

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Mads Hvarregaard Kærsig » 1. feb 2013 20:41

Jeg synes nu egentligt ikke, at den nye Kommandant, overfor jeg, har udvist yderliggående tegn på magtliderlighed :)
Nebelheim: Magister Herpin Hvess, Troldmand af Lysets Kollegium
Krater: Sheriff Gyldendal
Mads Hvarregaard Kærsig

Indlægaf Kåre M. Kjær » 1. feb 2013 23:37

Jeg havde hørt Ulric præsten fremsige adskillige kætteriske ting den dag, så jeg mener det var det helt rigtig at få ham brændt.

Jeg hørte ham 3 gange - 3 gange! - sige om en såret mand at det var "Ulric der bestemte, om han skulle dø eller ej" og når han døde "Kom han til Ulrics lysende haller". Dernæst opfordrede han til at man skulle kæmpe for at "påkalde sig Ulrics Øje".

Det var i al fald kætteri af værste slags - som jeg også påpegede overfor både sigmarpræsten og en venlig mand som lovede at fortælle det videre til Ranaldpræsten. Jeg turde ikke sige det til Morr præsten, han havde stået lige ved siden af Ulricpræsten da han udtalte hans kætteriske ord hvor han tydeligt trådte ind på Morrs domæne, så jeg var bange for om han var i ledtog med ham.
Webmaster
Næstformand
I den Mørke Skov... en blog omkring liverollespil og sådan noget
Kåre M. Kjær
Administrator

Geografisk sted: Aalborg, Danmark

Tilbage til Sidste Søndag