Annonce: Spiller søges til Jægergruppe.

Forum for liverollespilskampagnen Sidste Søndag.

Redaktør: Udvalg: Sidste Søndag

Annonce: Spiller søges til Jægergruppe.

Indlægaf Emil Willemoes » 22. aug 2012 20:57

Hej alle sammen!

Vi er et par stykker som er ved at lave en jægergruppe til Sidste Søndag. Desværre mangler vi nogle spiller så derfor skriver vi denne annonce.
Gruppen kommer i første omgang til at spille som ordensmagt under skovfogden (aka. Mig). Vi kommer nok også til at lave nogle andre sjove ting.

Men hvis i interesseret så har vi lige nogle krav som vi gerne vil have i kan opfylde:

Krav:
- Man skal have en bue og kan finde ud af at skyde med den.
- Man skal kunne løbe.
- Man skal have et ordentlig kostume i mørk, brune eller grønne farve. (inspiration følger)

Hvis det er noget for dig og du gerne vil vide mere så kan du enten sende en privat besked her inde til mig eller på min email: emil.wille@gmail.com

Kostume inspiration:
Som sagt ser vi gerne et kostume som holdes i jordfarver dvs. sort, grøn, brun o.lign. Derudover vil vi gerne appellerer til at folk benytter sig at strudhætter i stedet for kapper. Da kapper giver problemer mobiliteten og bevægelsesfriheden. Men vi vil ikke fravælge på grund af kapper. Derudover er vi en let og mobil enhed og derfor vil meget rusting være en dårlig ide også fordi det larmer til tider. Læder kan dog godt gå an.

Billeder kan ses via. linket neden under:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.4378848346241.2180661.1139125958&type=1
Har man ikke facebook kan jeg godt oprette et web album.

Venlig hilsen
Emil
Brugeravatar
Emil Willemoes

Tilbage til Sidste Søndag