Friske Liverollespillere til Halloween arrangement!

Generelt snak der ikke passer ind andre steder.

Redaktør: Bestyrelsen

Friske Liverollespillere til Halloween arrangement!

Indlægaf Sven Høyer » 30. aug 2013 22:40

Kære TRoa'er - Jeg ejer Dronninglund Hovedgaard med 163 ha jord og skov - skoven udgør ca 35 tdl. Alt sammen samlet omkring Dronninglund Slot og dronninglund kirke som er opført tilbage i 11' hundredetallet, hvor der var nonnekloster. Jeg søger nogle friske, aktive og positive live-rollespillere, som kunne tænke sig at optræde som statister - hekse, spøgelser, zombier m.v. til vores Halloween arrangement d. 25 og/eller 26 oktober på vores savværket overfor slottet. Det er kun din fantasi som sætter grænserne for hvilken rolle du skal have og hvordan den skal udføres - dog med respekt for de gæster som skal besøge os! :D Formålet for både gæster og statister er at vi skal have nogle sjove uformelle dage, med nogle gode grin og godt med gys! :lol: Hvis et større antal liverollespiller fra jeres klub tilmelder sig, så vil jeg kunne tilbyde jer og jeres klub adgang til vores arealer. Måske kan et udvidet samarbejde blive aktuelt, da vi er ved at opbygge vores eventvirksomhed....!? Annonce og opslag på FB (Dronninglund Hovedgaard & Savværk) og hjemmeside (hovedgaarden.dk) er endnu ikke lanceret, men vil i løbet af den kommende uge blive lagt op. Hvis interessen er herfor afholder vi gerne en hjælper/statistfest d. 26. oktober efter slut på Halloween kl. 0100 og til den lyse morgen med gratis øl og sodavand. I kan kontakte mig for at høre nærmere eller skrive en mail sven@hovedgaarden.dk.
Senest rettet af Sven Høyer 30. aug 2013 23:18, rettet i alt 2 gange.
Sven Høyer

Re: Friske Liverollespillere til Halloween arrangement!

Indlægaf Rasmus Søgaard Jacobsen » 30. aug 2013 23:01

Hej Svenhøyer

Jeg har desværre ikke læst din besked, da den skærer mig i øjnene. Jeg vil dog gøre dig opmærksom på en af forummets regler som er at brugerne skal bruge deres rigtige navn (både fornavn og efternavn). Held og lykke med at finde folk til dit arrangement.
- Rasmus
Rasmus Søgaard Jacobsen

Re: Friske Liverollespillere til Halloween arrangement!

Indlægaf Sven Høyer » 30. aug 2013 23:15

Så er brugernavnet rettet ;-)
Sven Høyer

Tilbage til Generelt snak