Artemis Aalborg søger nye spillere

Generelt snak der ikke passer ind andre steder.

Redaktør: Bestyrelsen

Artemis Aalborg søger nye spillere

Indlægaf Kåre M. Kjær » 26. maj 2013 17:28

Hej folk

Vi er nogle stykker der er gået igang med at spille Artemis Spaceship Bridge Simulator - http://www.artemis.eochu.com/. Vi kunne godt bruge flere interesserede spillere.

Spillet er et multiplayer spil hvor hver spiller besidder en post på broen på et rumskib hvor man skal samarbejde for at styre det rundt og bekæmpe et antal fjendtlige rumskibe - med ting som miner, asteroider og mystiske rum-eksistenser som farer på ens vej.

Vi har spillet en gang i TRoAs lokaler og planlægger endnu en spilledag fredag d. 7. juni. Selvom der "kun" er plads til 6 spillere per rumskib, kan vi sagtens bruge flere folk, fordi så kan vi have flere rumskibe igang på samme tid i co-op mode (hvilket indtil videre har betyder at vi flyver tilfældigt rundt på må og få og aperiodisk forsøger at undgå at blive ramt af de andres missiler - vi arbejder på at forbedre det samarbejde over tid).

Spillet er let at lære og sætter ikke de store krav til den maskine det bliver spillet på. Licensmæssigt har vi allerede to licenser mellem os spillere, og siden man kun behøver en licens per rumskib, behøver nye spillere ikke købe en licens for at spille (den er i øvrigt heller ikke særligt dyr - 40 dollars). Det betyder, at det eneste du behøver at have med for at kunne spille er en fungerende computer med windows (XP og opefter) der kan gå på netværket og et par hundrede MB ledig på din harddisk til installation.

Vi kunne som sagt godt tænke os flere potentielle spillere, så når vi sætter en spilleaften op, så er der en lidt større spillerbase at trække på. Til at koordinere spillegange har vi en facebookgruppe så hvis du tænker at det her måske var noget for dig, så skriv en en besked herunder eller kontakt mig på facebook (https://www.facebook.com/kaaremkjaer), så føjer jeg dig til gruppen.
Webmaster
Næstformand
I den Mørke Skov... en blog omkring liverollespil og sådan noget
Kåre M. Kjær
Administrator

Geografisk sted: Aalborg, Danmark

Re: Artemis Aalborg søger nye spillere

Indlægaf Martin Akto Kanstrup » 27. maj 2013 11:55

Jeg kunne sagtens være interesseret i at være med til det, hvis jeg kan finde tid til det engang imellem :)
Brugeravatar
Martin Akto Kanstrup

Indlægaf Kåre M. Kjær » 27. maj 2013 21:10

Du er tilføjet.
Webmaster
Næstformand
I den Mørke Skov... en blog omkring liverollespil og sådan noget
Kåre M. Kjær
Administrator

Geografisk sted: Aalborg, Danmark

Indlægaf Michael G. Nielsen » 2. jun 2013 15:35

Jeg kan godt på Fredag, så jeg er frisk på i hvert fald en enkelt spilgang.
Michael G. Nielsen

Geografisk sted: København

Indlægaf Thomas Aagaard » 2. jun 2013 15:47

Du er tilføjet.
Thomas Aagaard
Brugeravatar
Thomas Aagaard

Geografisk sted: Århus

Tilbage til Generelt snak