Søger personer til at spille en civilbefolkning

Generelt snak der ikke passer ind andre steder.

Redaktør: Bestyrelsen

Søger personer til at spille en civilbefolkning

Indlægaf Daniel Lindstrøm » 5. mar 2013 09:34

D. 11 - 12 Maj afholder vores hardball team et stort arrangement i en militær by (Brikby) ved Oksbøl. Vi har lejet byen over hele weekenden og der kommer 60-70 deltager som kommer til at løse så virkelige opgaver som muligt, nær militær virkelighed.

Jeg masse personer, der skal kunne leve sig fuldt ud i nogle roller som en civil befolkning. Scenarie er ikke helt fastlagt endnu, men det bliver i sammenligning med Black Hawk Down filmen.

Der er mulighed for at i kan lave jeres egne boder og sælge diverse stumper, overskudet går self. til jer selv. Alle hardball spillerne får mulighed for at gå civil når de er døde og kommer derfor os ind til jer og jeres boder

Det jeg umiddelbart ved vi skal bruge folk til er at spille Civile indbyggere, VIP højtstående personer (som bland andet skal beskyttes og transporteres fra A til B)
Om der kan komme flere opgaver er ikke utænkeligt og hvis i selv har forslag ville i blive inddraget i planlægningen af scenarie

Forhåbentlig kan det blive en enestående weekend både for os som spillerer/kæmpere men os for jer.

Hvis det lyder interessant, ville jeg mægtig gerne høre fra jer snarest. Sådan vi kan snakke om det hele mere i dybten og snakke mere om hvor meget i gerne ville deltage i planlægningen af arrangementet.

Her er et link til en video fra Brikby til et af vores tidligere hardball arrangementer

http://www.youtube.com/watch?v=PQxm12yblNo

Mvh.
Daniel Lindstrøm
tlf:
mail: dalindstroem@hotmail.com
Hardball team: TeamTSU http://www.teamtsu.dk

PS.
Vi har brug for ca. 20 personer. Personerne skal være forberedt på at det vare ca 24 timer (kan varierer for civile)
Man skal selv sørge for det nødvendige mad og drikkelse til arrangementet
Det er self gratis for jer at deltage og hvis i har skydebriller ville det være en god ide at tage med, ellers har vi nogle i kan låne på dagen
Daniel Lindstrøm

Tilbage til Generelt snak