Warhammer 40k - reposted

Generelt snak der ikke passer ind andre steder.

Redaktør: Bestyrelsen

Warhammer 40k - reposted

Indlægaf Claus Hurup » 4. feb 2013 12:18

Jeg skrev dette indlæg under tabletop fanen, men nu genposter jeg den lige her, i håb om at det vil generere et svar.

Efter 10-15 års pause fra TRoA er jeg nu begyndt at dabble lidt med 40k. Det begyndte som en lille hobby bare fordi det er hyggeligt at male figurerne, men efterhånden savner jeg nogen at spille med.
Er det hér, det foregår? Og i så fald, hvornår og hvor ofte? Og hvor mange regelmæssige spillere har i?

Med venlig hilsen

Claus Hurup
Claus Hurup

Re: Warhammer 40k - reposted

Indlægaf Kåre M. Kjær » 4. feb 2013 13:03

Hej Claus

Jeg tror svaret er, at der ikke er nogen der fast spiller 40K i tiden. Jeg ved der er flere 40K spillere, men jeg tror ikke de er så aktive lige nu.

Derimod startede der her efter nytår en escalation league op i WFB. Vi er stadig i runde 1 hvor folk startede ud med 750 points og i uge 9 starter runde 2 med 1000 points. Hvis det kan friste så er jeg overbevist om, at du kan deltage fra næste runde.
Webmaster
Næstformand
I den Mørke Skov... en blog omkring liverollespil og sådan noget
Kåre M. Kjær
Administrator

Geografisk sted: Aalborg, Danmark

Indlægaf Claus Hurup » 4. feb 2013 18:40

Jamen øv da...

Jeg ville meget gerne deltage i jeres WFB turnering, men med mindre jeg kan deltage med en Chaos Space Marine hær, så kommer jeg til at mangle en temmelig væsentlig del af spillet ;-)
Claus Hurup

Indlægaf Kåre M. Kjær » 4. feb 2013 23:18

Jeg tror det bliver svært ;-).

Altså det kan være jeg tager fejl og nogle andre korrigerer mig i tråden efterfølgende - TRoA er en stor forening og det er meget svært at have et komplet overblik over alle de aktiviteter der finder sted. Men lige 40K er mig bekendt ikke aktivt i tiden.
Webmaster
Næstformand
I den Mørke Skov... en blog omkring liverollespil og sådan noget
Kåre M. Kjær
Administrator

Geografisk sted: Aalborg, Danmark

Indlægaf christian z » 13. feb 2013 14:12

Efter at et tidligere medlem af TroA stiftede sin egen figurspilsklub i forlængelse af sin figurmaler-virksomhed og kombineret web/fysisk butik, så er der så vidt jeg ved ikke den store 40k aktivitet tilbage i TroA.

De fleste af de daværende 40k spillere fra TroA, spiller derfor nu der eller privat.

Se evt. http://www.9kpainting.dk/
christian z

Indlægaf Uffe V. Jensen » 13. feb 2013 22:17

Der bliver spillet en smule 40K, men det er som regel aftaler mellem enkelt personer.

Der er pt. ingen fast aktivitet med 40K, men der er et spørgsmål om tid før at det kommer tilbage.

Det er sandsynligt at der starter noget op i nær fremtid, men ellers er man velkommen til at aftale en kamp og dukke op om torsdagen, selvom der primært er Fantasy i øjeblikket.
Med venlig hilsen
Uffe V. Jensen
Uffe V. Jensen

Tilbage til Generelt snak