Lensherrernes betaling

Her kan der stilles spørgsmål til reglerne, og ændringer eller tilføjelser kan offentliggøres.

Redaktør: Udvalg: Sidste Søndag

Lensherrernes betaling

Indlægaf Nicolej Flohr » 26. mar 2010 21:51

Daws daws...

Har være lens herrer i et halvt års tid og det eneste jeg ved er at jeg normalt har en indtægt på 400 skilling på det ene af mine len... Hvor meget er det for mit andet len, IX (eller V i følge papiret)... elverlenet eller den forbandede bakke, kald det hvad kaldes skal... Syndes generelt at ingen er sikre på indtjeningen pr len...

Er det muligt at få en liste med alle lenene og de penge man normalt vil modtage for at have det?
Nicolej N. Flohr

Thor Snefjelde
Norsca fyr der er under bodstraf så der er ikke meget af klanfarver på ham lige pt...
Nicolej Flohr

Re: Lensherrernes betaling

Indlægaf Bo Karlsen » 27. mar 2010 13:39

Indtægten på det len (IX) er så vidt jeg ved 250 skilling pr. gang dog kan det jo godt være anderledes nu hvor det er bath vi får...
Jeg ved arrangørene før ikke har vil ligge listen med indtæger op da det ikke er noget der kommer alle ved, hvad vi lensherre får udbetalt... Men igen jeg skal selvfølgelig ikke kunne svare for dem
Bo Karlsen
Bestyrelsesmedlem

Re: Lensherrernes betaling

Indlægaf Søren Hammer » 28. mar 2010 18:41

Så er det her jeg er lidt nysgerrig - Det er vel forhåbentlig muligt at finde ud af hvad lenene er værd in-game? (Men ikke nødvendigvis en let ting at finde ud af) Det ville jo klart være den mest korrekte løsning på informations-anskaffelse ;)
Søren Hammer

Tilbage til Regelspørgsmål