oprørende og evner

Her kan der stilles spørgsmål til reglerne, og ændringer eller tilføjelser kan offentliggøres.

Redaktør: Udvalg: Sidste Søndag

oprørende og evner

Indlægaf henrik kresten sørensen » 27. feb 2010 11:36

hej jeg sidder lige nu og kigger i grundbogen til sidste søndag og jeg har tænkt man gange over at få krudtvåben men, lige for tiden hvor vi præste er på flugt, skal vi så stadig betale de 1000 sølvskillings der står under evnen????

hil myrmidia!!!!!!!!!!
Hvor der er vilje, er der vej!!
henrik kresten sørensen
 
Indlæg: 18
Tilmeldt: 27. feb 2010 01:09

Re: oprørende og evner

Indlægaf Thomas Aagaard » 27. feb 2010 15:22

JA.

Udgiften symbolicere bla. udgifterne til selve våbnet og krudt.
Og så er det også et spørgsmål om spilballance.

Om du kan betale i sylvanske mark ved jeg dog ikke.
(ud fra settingen bure svaret være nej... men det er jo nok mest fair at man kan)
Thomas Aagaard
Brugeravatar
Thomas Aagaard
 
Indlæg: 148
Tilmeldt: 3. feb 2010 19:52
Geografisk sted: Århus

Re: oprørende og evner

Indlægaf Martin Akto Kanstrup » 27. feb 2010 20:40

Umiddelbart vil jeg give Aagaard fuldstændig ret, men jeg vil nok sige at det ikke kan være i sylvanske mark eftersom a) Præsterne nok ikke er så glade for overhovedet at EJE denne møntfod. og b) Det eneste sted du kan bruge sylvanske mark er i Nebelheim, så er du modstander af Nebelheim (som det er under von Carstein) kan du ikke betale med Sylvanske mark for evnen.

En almindelig borger i Nebelheim vil jeg derimod sige godt kunne bruge de sylvanske mark.

Men for at få det helt afklaret tror jeg lige at vi må tage den i arrangør gruppen imorgen for lige at få det 100% på plads...
Brugeravatar
Martin Akto Kanstrup
 
Indlæg: 100
Tilmeldt: 4. feb 2010 23:19


Tilbage til Regelspørgsmål

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst

cron