elver spørgsmål

Her kan der stilles spørgsmål til reglerne, og ændringer eller tilføjelser kan offentliggøres.

Redaktør: Udvalg: Sidste Søndag

elver spørgsmål

Indlægaf tobias faber » 29. feb 2012 19:11

hej jeg er ny og vil godt lave en elver alkymist men vil først vide om de må drikke øl/saftevand (saftevand eller hvad i nu bruger) (ved ikke hvad i bruger som drikke hvis man kan købe det ingame. i akastin bruger de saftevand og kalder det for øl)
tobias faber

Re: elver spørgsmål

Indlægaf Steffen Kanstrup » 29. feb 2012 19:17

Hej Tobias

Vi bruger også saftevand, vi kalder det bare vin :) Der er dog intet der forhindrer din rolle i at drikke vin eller øl, etc i spillet. Det er op til din rolle.
Alkymister laver, som du ved deres egne drikke og har dem med hjemmefra (ofte) eller laver dem i spillet.
Steffen Kanstrup

Indlægaf tobias faber » 29. feb 2012 19:22

Ok tak :D
tobias faber

Indlægaf tobias faber » 29. feb 2012 21:40

Noget andet er at der står at elver som regel er spinkle og høje jeg er rimelig høj omkrin 1,67 en halv (er tretten) men til gengæld er jeg mere bredskuldret end gennemsnittet vil det forhindre mig i at blive elver? Og noget mere er jeg vil godt følges med min ven mn han er vist menneske og der står de tar lidt afstand til andre racer selvom skovelvere (det jeg vil værre) tar mindre afstand til dem hvis da de nogle gange bor tæt på dem så kan jeg gå med ham stadig? Undskyld for de irriterende lange spørgsmål og på forhånd tak :mrgreen:
tobias faber

Indlægaf Steffen Kanstrup » 1. mar 2012 08:08

Der ingen fysiske forhindringer for dig at spille elver, så det gør du bare hvis det er det du gerne vil :)
Der er heller ikke noget der forhindrer dig i at spille sammen med andre racer derude, man skal dog forvente at andre kan reagere både på din race men også den kultur som folk kommer fra (brettonianer, norscaner, kejserlig, hvilken provins i Kejserriget man kommer fra, etc) men der er intet der forhindrer dig i at spille på det :)
Steffen Kanstrup

Indlægaf tobias faber » 1. mar 2012 12:15

mange tak for svaret
tobias faber

Tilbage til Regelspørgsmål