sortelver

Her kan der stilles spørgsmål til reglerne, og ændringer eller tilføjelser kan offentliggøres.

Redaktør: Udvalg: Sidste Søndag

sortelver

Indlægaf tobias faber » 7. apr 2013 23:50

Min gamle karakter blev henrettet så tænkte på at jeg ville lave en sortelver, men så huskede jeg man ikke kunne. hvis man skal have lov skal man så ansøge om tilladelse eller er det lukket land?
tobias faber

Re: sortelver

Indlægaf Mads Johansen » 8. apr 2013 06:37

Prøv og skriv en mail til arrangørene :) Det plejer at gå hurtigere istedet for at arrangørene skriver herinde at de helst gerne vil have en mail fra dig hvor du spørger om du må ;)
~ Sidste Søndag ARRANGØR - Smeden Tomas Galgenkopf
Mads Johansen

Geografisk sted: Aalborg Øst

Indlægaf tobias faber » 8. apr 2013 07:39

okay, men overvejer stadig om jeg ville være jegtet mand fra starten :lol:
tobias faber

Indlægaf Simon Krogh » 8. apr 2013 07:44

Det er ikke muligt at spille "Sort" elver, da det mere ligger under en Npc rolle end en spiller rolle. Grunden til jeg siger dette er at INGEN ikke vil have en grund til ikke at overfalde dig og myrde dig så snart de så dig. Så...Får du lov vil jeg nok anbefale at have tanker om næste karakter i hovedet allerede før du møder op...

men der er mulighed for "mørk" elver, der endelig bare er en af de andre elvere der har noget kun mere negative holdninger til alt, kan ikke huske det helt rigtigt måde at skrive hvad de er på, men goft sagt er de skov eller høj elvere der er til den negative side.
Ved venlig hilsen Simon :D, Håber din dag har været god, og den kommende bliver endnu bedre! :D er dig dag lige gået i gang, så håber jeg du har sovet godt.
Simon Krogh

Indlægaf tobias faber » 8. apr 2013 08:05

også det jeg havde tænkt mest over. når jeg spiller sådan kan jeg også lave en god baggrund som min anden (henretede) karakters tvilling som vil dræbe alle mennesker han har chancen for så han kan hævne sin brors død.
tobias faber

Indlægaf Mads Johansen » 8. apr 2013 08:17

Nu kan det godt være jeg lyder kedelig (Og jeg er desuden heller ikke gm)
Men prøv og overvej allerede fra start en karakter der kan fungere i længere tid. Gå all-the-way og gør så meget ud af at spille borger (eksempelvis) Istedet for udelukkende at lave kriger/snigmyrde/tyve/soldat - karaktere :)

Det vil jeg klart anbefale, men du bestemmer i sidste ende selv.
~ Sidste Søndag ARRANGØR - Smeden Tomas Galgenkopf
Mads Johansen

Geografisk sted: Aalborg Øst

Indlægaf tobias faber » 8. apr 2013 09:33

det var min første også, og jeg ville også lave sådan en i starten men så tænkte jeg at jeg ville lave noget men noget mere spil i. du ved dem der prøver på at ruske op i folk så de ikke sidder et sted og keder sig. personligt synes jeg også der mangler noget for dusør jægere at lave
tobias faber

Tilbage til Regelspørgsmål