Sticky tråde

Forum til diskussion og indberetning af fejl omkring forum og hjemmeside og øvrige IT-relaterede opgaver i forbindelse med TRoAs hjemmesider.

Redaktør: Bestyrelsen

Sticky tråde

Indlægaf Kåre M. Kjær » 4. apr 2011 23:19

Jeg har tidligere fundet, at jeg synes sticky funktionaliteten blev misbrugt - folk lavede "ligegyldige" tråde til stickys og dem der var vigtigt, blev ikke un-stickied igen, når de f.eks. var forældede eller irrelevante.

Efter et par forespørgsler har jeg nu slået funktionaliteten til igen. Dette er på forsøgsbasis; finder jeg at den igen bliver "misbrugt" vil jeg slå den fra igen.

Et par spørgsmål der kan hjælpe dig med at afgøre, om du skal lave lige præcis dit indlæg til en sticky;
- Bliver dette indlæg ved med at være vigtigere end nye indlæg selvom der ikke skrives mere til det (for alle brugere, ikke kun dig selv)?
- Er indlægget mere af informativ end diskussionbaseret?

Og husk, at når dit indlæg ikke længere er relevant (hvis det f.eks. var en information om noget til en bestemt dato eller til en bestemt begivenhed) er det dit ansvar selv at redigere indlægget og fjerne "sticky" funktionaliteten, så indlægget kan give plads for andre indlæg, og hele toppen af forummet ikke er mudret til i gamle "vigtige" indlæg der nu er forældede.
Webmaster
Næstformand
I den Mørke Skov... en blog omkring liverollespil og sådan noget
Kåre M. Kjær
Administrator

Geografisk sted: Aalborg, Danmark

Tilbage til Hjemmeside og forum