Ønskes

Forum til diskussion og indberetning af fejl omkring forum og hjemmeside og øvrige IT-relaterede opgaver i forbindelse med TRoAs hjemmesider.

Redaktør: Bestyrelsen

Ønskes

Indlægaf Uffe V. Jensen » 17. feb 2010 13:06

Ikke at det er super vigtigt, men det var da ganske undeholdene med Ork smileys.

Vil det være muligt at få dem tilbage. Syntes egentlig at det var gasnke charmerende.
Med venlig hilsen
Uffe V. Jensen
Uffe V. Jensen

Re: Ønskes

Indlægaf Kåre M. Kjær » 17. feb 2010 15:34

Det kommer på listen, det burde bestemt være overkommeligt at flytte dem fra det gamle forum.
Webmaster
Næstformand
I den Mørke Skov... en blog omkring liverollespil og sådan noget
Kåre M. Kjær
Administrator

Geografisk sted: Aalborg, Danmark

Indlægaf Uffe V. Jensen » 26. feb 2010 14:37

Timemap / Time Table - både med henblik på hvilke hold der kører, men også i forbindelse med møder o.lign.
Med venlig hilsen
Uffe V. Jensen
Uffe V. Jensen

Indlægaf Kåre M. Kjær » 27. feb 2010 21:43

Nej, det kommer i al fald ikke på forum, og heller ikke på hjemmesiden ved min hånd.

Udover arbejdet med at vedligeholde det (og jeg synes i forvejen det kan være lidt en kamp at få folk til at vedligeholde information på hjemmesiden de er ansvarlige for selvom de har deres eget login) så har jeg ikke en teknisk løsning der kan implementeres uden at jeg skal kode noget op fra bunden - og for det kræver det at jeg enten får nogle flere kompetencer med php/MySQL og indsigt i arkitekturen bag CMSMS eller at jeg får så meget tid, at jeg kan erhverve mig omtalte kompetencer. Begge dele er ikke sandsynlige lige nu.

Hvis der er nogen der har kompetencerne og tiden til at lave det og kunne være interesseret i det hører jeg gerne fra dem, så kan vi se på det igen.
Webmaster
Næstformand
Kåre M. Kjær
Administrator

Indlægaf Morten Baagøe » 8. mar 2010 09:55

Well da det faktisk også er et af de punkter jeg meget gerne så at vi fik, kunne det godt tænkes af jeg ville kigger lidt på hvad der skal til før vi kan lave sådan noget. Det ligger trods alt inden for mit interesse område
Airsoft arrangør
Morten Baagøe
Bestyrelsesmedlem

Indlægaf Kåre M. Kjær » 8. mar 2010 09:58

Php og MySQL er værktøjerne. Hvis du har tid og lyst kan vi godt sætte os ned og snakke det igennem og finde ud af hvad det skal kunne. Selvom jeg ikke er stor fan af en sådan funktionalitet, så vil jeg da godt hjælpe med at den bliver udviklet, da jeg ved at der er en del andre, der gerne ser den.
Webmaster
Næstformand
Kåre M. Kjær
Administrator

Tilbage til Hjemmeside og forum