Iron Man 2

Forum til forskellige sjove indlæg som link til underholdende billeder eller videoer, tests eller andet sjov fundet på nettet.

Redaktør: Bestyrelsen

Iron Man 2

Indlægaf Michael G. Nielsen » 27. apr 2010 13:26

Ja, det burde ikke ligge i 'sjove' indlæg, da det faktisk er ret kedelige nyheder. Iron Man 2 bliver jo dårlig i forhold til forgængeren. Det bliver rigtigt skidt og vi bliver skuffet i næsten lige så stor grad som da X-men 2 kom.

1. De kan jo ikke konkurrere med starten på 1'eren. Den var jo ret sej. Nu sætter de ham nok til at snakke med USAs Supreme Court (gamle mænd) og stå og lave peace tegn på en scene med danse piger. Dybt suk. Det er jo at gå fra det plan man kan relatere til (soldaterne han snakker med i Humveen) til et plan hvor det er upersonligt (ja, ja man kunne være en koncert gæst, men dem snakker han nok ikke med alligevel).

2. De kommer til at mangle 'Nu går han hen og bliver helt-montagen' som egentligt er basis for en helte film. Den var jo i 1'eren. Hallo! Det var noget af det bedste. Vi kommer ikke til at se den lille robot med pulver slukkeren! Vi kommer ikke til at se hans ven løbe ud og blive skudt! eller lign. vigtige ting for en god historie.

3. Helten har 2 piger at holde styr på og 2 fjender. Tingene bliver IKKE dobbelt så gode af at være dobbelt så mange. Det kommer til at mangle intensitet imellem karakterene og det bliver kaotisk hvor action står i højsædet frem for en bærende historie.

4. Flere vigtige karaktere! Juhu... Nej! For mange kokke fordærver maden. Hvordan skal vi holde af Stark hvis der ikke er tid til at vise hans menneskelighed: Manglende intensitet Stark vs. Potts gør det nok til en overfladisk historie. Hjerte fejlen blev kureret i 1'eren. Alkoholen er der ikke tid til fordi vi skal se Alba og Warmachine slås med de to skurke. Velkommen til Spiderman 3.

5. Nick Fury stjæler billedet. Den eneste grund til at den nyeste Star Wars er til at se er at den har Samuel L. Jackson med. Trist at det kommer til at gå samme vej for de næste par marvel film.

Jeg skal dog stadigt ind og se den, men er allerede helt trist over hvor skuffet jeg bliver. De får kogt nogle penge på et gammelt suppe ben, men det er nok også det. (Og action selvfølgelig!)
Michael G. Nielsen

Geografisk sted: København

Re: Iron Man 2

Indlægaf Jacob Hansen » 28. apr 2010 09:05

wow....

negativity.dk ?
Jacob Hansen

Indlægaf Uffe V. Jensen » 28. apr 2010 12:37

Måske lidt negativt, men egentlig ganske skarpe observationer.

Det ændrer dog ikke på at jeg stdig skal in dog se den og sikkert synes at den er udmærket alligevel.

sådan er jeg bare en slave af pop kulturen :)
Med venlig hilsen
Uffe V. Jensen
Uffe V. Jensen

Indlægaf Michael G. Nielsen » 29. apr 2010 10:10

Jeg opdagede bare at jeg var super spændt og havde episke forhåbninger og blev nød til at finde på argumenter til at nedjustere mine forventninger så jeg ikke blev skuffet.

Jeg tror at alle mine argumenter er gældende og trækker ned i filmen.

Jeg skal helt klart også se den og jeg synes nok højst sandsynligt at den er fed. Især fordi jeg nu har skudt mine forventninger i sænk. :) Derfor vil jeg sprede det. Positiv overraskelse er bedre end skuffelse.
Michael G. Nielsen

Indlægaf Morten Baagøe » 29. apr 2010 11:40

Bare rolig Migal jeg tror godt jeg kan hæve dine forventninger lidt uden at du vil blive skuffet.

1. jo selvfølgelig kan den ikke måle sig med 1'eren punktum.

2.Uden at afsløre handlingen ikke enig.

3. synes jeg faktisk at de har håndteret meget godt, og der var meget lidt jeg synes at der manglede og bare rolig robotterne er med.

4. Uden at afsløre handlingen ikke enig.

5. Synes helt klart Samuel L. Jackson spille den rolle meget godt, men det er kun et plus på en lang liste.

Og ja jeg har set den.

PS for guds skyld se den helt færdig.
Airsoft arrangør
Morten Baagøe
Bestyrelsesmedlem

Indlægaf Michael G. Nielsen » 29. apr 2010 13:05

2.Uden at afsløre handlingen ikke enig.

Arj, nu har du afsløret for meget af handlingen! Spoilers!
;)

Godt at høre robotterne er med. De er et federe comic side kick end c3po eller jar jar binx nogensinde bliver.
Michael G. Nielsen

Tilbage til Sjove indlæg