The skittles games

Forum til forskellige sjove indlæg som link til underholdende billeder eller videoer, tests eller andet sjov fundet på nettet.

Redaktør: Bestyrelsen

The skittles games

Indlægaf Simon Krogh » 11. jun 2012 08:49

Hey alle..Steffie her..

Mig og nogen venner skal holde "The skittles games" Som endelig bare er et fancy navn for "Vi har tænkt os og drikke os fulde og lave nogen konkurrencer (der meget gerne må indeholde Chance for at indtage alkohol) og man så vinder..som navnet viser hen til en pakke skittles..SÅ..jeg vil spørge alle de skøre hoved der kikker på dette Forum om "vil i have noget imod at skrive noget ideer til konkurrencerne da, vi er en nogen Dolts til at finde på sådan noget.

Vi skal være sammen i lidt over to døgn..så....Dets flere konkurrencer dets bedre :D so...Nerds of all kind..Take it away! Give us your ideas! I beg you!

EDIT: Vi vil ikke have noget imod en kort beskrivelse om reglerne.
Senest rettet af Simon Krogh 11. jun 2012 12:42, rettet i alt 1 gang.
Ved venlig hilsen Simon :D, Håber din dag har været god, og den kommende bliver endnu bedre! :D er dig dag lige gået i gang, så håber jeg du har sovet godt.
Simon Krogh

Re: The skittles games

Indlægaf Rasmus Søgaard Jacobsen » 11. jun 2012 11:25

Gæt og grimasser
Tegn og gæt

kommer måske med flere senere
- Rasmus
Rasmus Søgaard Jacobsen

Indlægaf Simon Krogh » 11. jun 2012 12:41

Tak Rasmus :D vi vil sætte pris på det forsætter med at komme.
Ved venlig hilsen Simon :D, Håber din dag har været god, og den kommende bliver endnu bedre! :D er dig dag lige gået i gang, så håber jeg du har sovet godt.
Simon Krogh

Indlægaf tobias faber » 13. sep 2012 13:53

tegn et overskæg på et tv hver gang det matcher med en person skal i drikke
tobias faber

Tilbage til Sjove indlæg