Købes eller Byttes

Forum til køb og salg. Bemærk at hver post i dette forum skal begynde med [Køb], [Salg], [Bytte] eller lign, for klart at vise, hvilken type handel der ønskes.

Redaktør: Bestyrelsen

Købes eller Byttes

Indlægaf Karsten Rasmussen » 11. sep 2015 00:31

Er gået igang med at etablere en Empire [Stirland] hær til WFB - Baseret på alt det fluff jeg har kunnet finde omkring Stirland.

I det forbindelse leder jeg med lys og lygte efter:

1) Gamle Empire bueskytter i metal - og sprues til de nye huntsmen, som folk har anvendt i forbindelse med etablering af egen hær - Sidstnævnte skal anvendes til konversions.

2) Figurerne Hugo le Petit og Guy le Gros (fællerne til Bertrand le Brigand) fra Bretonnia, da de ville være perfekte i et kompagni af Stirland militia bueskytter.

3) Gamle Warhammer Spearmen i metal - Har lige opdaget, at der findes Young Bloods til Mordheim - Reikland Young Blood w/Spear, der snildt kunne anvendes som Spearmen - Sidstnævnte er jeg faktisk mere interesseret i, da de matcher dress-up med Empire Great Swords, og vil give hæren et mere ensartet look.

Haves - adskillige af de gamle Warhammer metal figurer af forskellige afarter - så om Vi bytter eller jeg køber kommer ud på et.

Håber, at der er nogen, der kan være mig behjælpelig med opgaven.

Mvh
Karsten R - TRoA
Karsten Rasmussen

Tilbage til Køb og Salg