Oprydnings Salg af Rollespils grej

Forum til køb og salg. Bemærk at hver post i dette forum skal begynde med [Køb], [Salg], [Bytte] eller lign, for klart at vise, hvilken type handel der ønskes.

Redaktør: Bestyrelsen

Indlægaf Morten Hagbrd » 2. feb 2015 11:38

Jeg har været ved at rydde lidt op i alt min live rustning, som jeg har samlet til mig igennem tiden, og det var faktisk en del :D der er nogle jeg ikke kan passe mere og jeg har også flere sæt af de forskellige dele som jeg faktisk ikke bruger mere. Jeg har derfor valgt at tynde ud i min beholdning. Jeg har følgende ting til salg.

1. Brynje frakke
2. Brynje
3. normanner hjelm (solgt)
4. normanner hjelm (solgt)
5. normanner hjelm (solgt)
6. normanner hjelm (solgt)
7. Front pladebrynje
8. Pladebrynje sæt med lår (solgt)
9. Pladebrynje sæt med krave og løse lår
10. Churburg pladebrynje med skuldre
11. Lår plader

Jeg har vedhæftet et link (http://gupl.dk/719281/) til et Excel ark med priser og beskrivelser af de forskellige ting, og der er også et billede af hver ting på de forskellige sheets, jeg har mange flere billeder hvis det er nødvendigt, men kan også efter aftale tage dele med ind til klubben så man selv kan se det. priserne der står der er startbud og det kommer til at blive sådan, at hvis der er kommet et bud på en rustning del, så er der en uge til at komme med et andet bud ellers er den solgt :) skulle man have yderligere spørgsmål så bare skriv her eller PM mig

Mvh Morten Hagbard Jensen
Senest rettet af Morten Hagbrd 11. mar 2015 11:08, rettet i alt 1 gang.
Morten Hagbrd

Re: Oprydnings Salg af Rollespils grej

Indlægaf Bertram rejnhold » 24. feb 2015 17:44

Hej Morten
Vi er en del som gerne vil købe meget af dit meget af dit udstyr.
Gider du ringe til mig på 29805585

Hilsen Bertram
Bertram rejnhold

Re: Oprydnings Salg af Rollespils grej

Indlægaf Morten Hagbrd » 27. feb 2015 23:58

Hej Bertram

Undskyld jeg ikke lige har fået svaret men har været ude af landet i en uge og skal deltage i et scenarie i morgen :) så ringer til dig på søndag hvis det er ok
Morten Hagbrd

Tilbage til Køb og Salg