[Købes] Shadowrun 4.e. 20th anniversery

Forum til køb og salg. Bemærk at hver post i dette forum skal begynde med [Køb], [Salg], [Bytte] eller lign, for klart at vise, hvilken type handel der ønskes.

Redaktør: Bestyrelsen

[Købes] Shadowrun 4.e. 20th anniversery

Indlægaf Michael G. Nielsen » 28. mar 2014 12:12

Hej Jeg søger en Shadowrun 4.e. 20th anniversery Hardback eller Softback regelbog.

Den skal primært bruges til at slå mine spilleres karaktere ihjel på grusom vis. ;)

Er der nogen der er interesserede i at sælge? Jeg vil gerne give 400,- for den alt afhængig af hvilken stand den er i.
Michael G. Nielsen

Geografisk sted: København

Re: [Købes] Shadowrun 4.e. 20th anniversery

Indlægaf Jacob Hansen » 6. apr 2014 10:32

Jeg vil IKKE sælge min...

Vil dog lige gøre opmærksom på at du nok skal tilbyde lidt mere, eftersom den går for ca. 1000kr på både amazon og ebay (hvis man da kan finde den)
Jacob Hansen

Re: [Købes] Shadowrun 4.e. 20th anniversery

Indlægaf Michael G. Nielsen » 7. apr 2014 13:11

Jeg var også villig til at give lidt mere for den, men de steder jeg har skrevet har folk ikke været interesserede i at sælge. Heller ikke de steder hvor jeg ikke har sat den ret lave startpris.

Nu har jeg bestilt den over E-bay til lidt under 400,- så nu håber jeg bare at jeg ikke får leveret noget lort. Jeg er sq stadig ikke helt tryg ved handel på nettet, især ikke når jeg køber noget der er billigt i forhold til normalen.

Så med alt held kommer der endnu en bog til DK, der kan medføre endnu flere 'runs i det danske land.

Jeg vender tilbage med afslutning på historien om bogens rejse til DK, chummer ;)
Michael G. Nielsen

Geografisk sted: København

Tilbage til Køb og Salg