[Gives væk] Forskellige Warhammer-figurer, maling og pensler

Forum til køb og salg. Bemærk at hver post i dette forum skal begynde med [Køb], [Salg], [Bytte] eller lign, for klart at vise, hvilken type handel der ønskes.

Redaktør: Bestyrelsen

[Gives væk] Forskellige Warhammer-figurer, maling og pensler

Indlægaf Mogens Larsen » 26. sep 2012 20:42

Hej alle sammen!

Jeg har en kammerat som er ved at flytte, og i den anledning er han faldet over en kasse med gamle Warhammer-figurer, maling og pensler, som han ikke skal bruge til noget. Så han giver det væk af sit gode hjerte. Jeg citerer ham lige:

"i mit pakken til at flytte finder jeg ting .. blandt andet en værktøjskasse fra min barndom, fyldt med warhammer - der er nogle orker, en rotte med en gun, en kvinde-mumie med en slangetav, en dragerytter (dog uden drage) mm.. det gives væk til hvem som helst .. der er også maling og pensler - ja, hvis du har lyst til at springe ud i et eventyrligt univers og tilbringe regnfulde søndage med P3 og en ny hobby i form af at male små tin-figurer - så har jeg sættet til dig - ganske gratis!! slå på tråden ... hvis i kender nogen .. eller selv vil .."

Derudover siger han, at selvom det hele ikke er i perfekt stand, så er der potentiale i en del af tingene. Det skal også lige siges, at værktøjskassen ikke medfølger.

Man er velkommen til at kontakte ham på facebook. Han hedder Mads Reinholt Laursen.

Mogens Larsen
Mogens Larsen

Tilbage til Køb og Salg